Program 18 Mayıs 2018 tarih ve 30425 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanmış olan 7141 sayılı kanunun 7.maddesi ve 2809 Sayılı Kanuna eklenen Ek 192.madde hükümleri ile kurulmuş olan İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi bünyesinde yürütülecektir. İlk öğrencilerini 2020-2021 Eğitim-Öğretim yılında almıştır.
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim planında yer alan bütün dersleri, klinik pratik uygulamaları ve sınavları başarıyla tamamlayan öğrenciler "Yüksek Lisans" derecesinde Tıp Doktoru ünvanı ile mezun olmaktadırlar.
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim planında yer alan bütün dersleri, klinik pratik uygulamaları ve sınavları başarıyla tamamlayan öğrenciler "Yüksek Lisans" derecesinde Tıp Doktoru ünvanı ile mezun olmaktadırlar.
Tıpta Yüksek Lisans
Tıp Fakültesi'ne kayıt ve kabul için lise Diploması ve merkezi olarak yapılan üniversite yerleştirme sınavı ile yerleştirme gerekmektedir.
Türk Yüksek Öğretim Kurumları'nda önceki formal (örgün) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki geçişler Yüksek Öğretim Kurumu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE YÜKSEK LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK" kapsamında gerçekleşmektedir. Tıp Fakültesi'nin eğitim planında yer alan İngilizce dersi için her akadeemik yılın başında muafiyet sınavı yapılmaktadır. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ilgili dersten muaf kabul edilmektedir. Örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal, non-formal) öğrenme tanınmamaktadır..
Tıp Fakültesi'nde eğitim süresi altı yıldır. Mezun olabilmek için toplam 360 AKTS kredisiyle eğitim programında yer alan tüm dersleri başarıyla tamamlamak gerekmektedir.
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’ndeki tıp eğitimi entegrasyona dayalı özgün bir modelidir. Entegrasyon, tıp bilgilerinin belli bir organizasyonla ve belirli bir sırayla entegre olarak aktarılmasıdır. Yatay, dikey ve spiral entegrasyon bu eğitim modelinin temelidir. Yatay entegrasyonda her öğretim yılı için kendi içinde bir entegrasyon hedeflenir. Dikey entegrasyon, temel tıp bilimleri ile klinik tıp bilimlerinin yıllar içinde birbiri ile entegre olarak anlatılması ve uygulanmasıdır. Bu uygulama tıp fakültesinin ilk yılından başlayarak klinik tıp bilimleri ile karşılaşmayı sağlar. Yine ileriki tıp yıllarında da önceden öğrenilen bilgilerin hatırlanmasını sağlar. Spiral entegrasyon ise yıllar içinde konuların basitten karmaşığa doğru iletilmesi ve anlamlandırılabilmesi esasına dayanır. İzmir Tınaztepe Tıp Fakültesi eğitiminde bu entegrasyon modellerinden tümünden yararlanılmaktadır. Eğitim modelinin “Problem bazlı” bölümü de bulunmaktadır. Bu çağdaş eğitim modelinde hastanın şikayetini/ problemini inceleyen (kurgulayan) bir senaryo üzerinden öğrencinin hasta ile simüle bir şekilde karşılaşması ve daha tıbbın ilk yılından itibaren kendini doktor kimliği ile tanımlaması sağlanmaktadır. Eğitimdeki ilk 3 yıl Evre 1, 4. ve 5. sınıf Evre 2, İntörnlük (6.sınıf) Evre 3 olacak sınıflandırılır. Evre 1'de her yarıyıl 2'şer entegre kurul yer almaktadır ve sınıf geçme uygulanmaktadır. Evre 2'de klinik stajlarda teorik ve uygulama sınavları ile staj geçme, 52 hafta süren İntörnlükte de (Evre 3) notlandırma yapılmadan başarılı olma şartı uygulanmaktadır. 1. ve 2. sınıfta hücre, doku ve sistemlerin normal yapı ve fonksiyonlarının anlaşılmasına temel oluşturacak hücrenin yapıtaşları, morfolojisi, döngüsü, vücudun biyolojik dengesi, homeostaz gibi ana kavramlar ışığında sistemlerin normal işleyişleri irdelenmektedir. Ayrıca, mesleksel beceri uygulamaları, sağlığı koruma ve geliştirme ve etik ve hukuk kavramları, sağlık kurumları ziyaretleri bu dönemde başlamaktadır. 3. sınıfta temel patolojik kavramları ve temel farmakoloji derslerini takiben patolojik süreçler, sistemler temelinde, yoğun olarak klinik anlam ve bağıntıları vurgulanarak aktarılmaktadır. Mesleksel beceri uygulamalarında, anamnez alma ve fizik muayene becerilerini kazanmaya yönelik teorik dersler, beceri eğitimi ve hasta başı uygulamalar da yapılmaktadır. Öğrencilere ilgi duydukları alanlarda öğretim üyesi ile bire bir çalışma olanağı veren Özel Çalışma Modülleri (ÖÇM), ikinci ve üçüncü sınıflarda zorunludur. Temel ve mesleksel yabancı dil dersleri ile öğrencilerimizin uluslararası kaynakları ve literatürü izlemelerine olanak sağlanması hedeflenmektedir. Stajlar ; 4. sınıf için, İç Hastalıkları Bloğu, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Çocuk Hastalıkları Bloğu ve Cerrahi ve Acil Bloğu, Kardiyoloji ve Göğüs hastalıkları bloğudur. 5.sınıf için Nöropsikiyatri ve Enfeksiyon Hastalıkları Bloğu, Anestezi Bloğu, Hareket Sistemi Hastalıkları ve Adli Tıp Bloğu ve Duyu Sistemi Hastalıkları ve Üroloji Bloğu’dur. İntörnlük'te stajlar; İç Hastalıkları Stajı, Çocuk Hastalıkları Stajı, Kadın Hastalıkları ve Doğum Stajı, Genel Cerrahi Stajı, Acil Stajı, Psikiyatri Stajı, Seçmeli Staj, Halk Sağlığı ve Kırsal Hekimlik Stajı ve Aile Hekimliği Stajı’dır.
Tıp Fakültesi mezunları iki yıllık zorunlu hizmet için T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen kura ile birinci basamak sağlık hizmetinde toplum sağlığı birimleri, kamu hastanelerinin acil servisleri gibi çeşitli sağlık birimlerinde çalışır. Her yıl iki veya üç kez düzenlenmekte olan Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı başaran tıp doktorları ise çeşitli üniversitelerin hastanelerinde veya T.C. Sağlık Bakanlığı'na ait eğitim ve araştırma hastanelerinde hekim olarak çalışırlar. Özellikle temel bilimlerde doktora eğitimi alarak akademik alan çalışmalarında yer alabilirler.
Tıp Doktoru diplomasını alan mezunlar Temel Tıp Bilimleri Bölümü'nde "Doktora"; Temel, Dahili veya Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü'nde "Tıpta Uzmanlık" programlarına başvurabilirler.
Evre 1'de (ilk 3 yıl) her ders kurulu programı içerisinde yer alan teorik derslerin tamamından çoktan seçmeli ya da yazılı sınav yapılır. O kurul içindeki uygulama derslerinden alana özgü ayrı ayrı veya entegre olarak pratik uygulama sınavları yapılır. Yıl sonu final ve bütünleme sınavları tüm yılı kapsayacak şekilde çoktan seçmeli veya yazılı olarak düzenlenir. Ortak zorunlu dersler ve seçmeli dersler için ara sınavlar, dönem sonu final ve bütünleme sınavları çoktan seçmeli, klasik yazılı, ödev ya da proje şeklinde olabilir. dev ya da proje şeklinde olabilir. Evre 2 (4. ve 5. sınıf) Staj/staj blok sonu sınavı: Staj bloğunda yer alan tüm stajlara ait ayrı ayrı veya birlikte tamamını içeren teorik ve/veya uygulama sınavından oluşur. Sınavın yapılma şekli ve puan etki oranları dönem koordinatörü tarafından belirlenir. Evre 3, İntörn hekim staj sonu değerlendirmesi: Dönem koordinatörü belirlediği kriterlerle oluşturulmuş olan intörn staj karnesinde yer alan program yeterliklerine ulaşma durumlarının değerlendirilmesine dayanır. Ayrıca, öğrencilerin program yeterliklerine ulaşma durumları hakkında daha nesnel fikir vermesi ve eksikliklerinin tamamlanmasına olanak sağlaması açısından 100 üzerinden puanlama da yapılabilir. Ancak öğrencinin başarısı bu karnede yer alan ölçütler dikkate alınarak sadece ‘Yeterli’ veya ‘Yetersiz’ şeklinde belirtilir. Sınav notlarının hesaplanması ve başarı değerlendirmesi: İlk 3 yıl programında yer alan entegre kurullar için her kurul sonunda yapılan teorik ve o kurul içindeki orantısına göre notlandırılmış uygulama sınavları 100 puan üzerinden değerlendirilir. Yıl sonunda yapılan final/bütünleme sınavı: Tüm kurullarda işlenmiş olan ders saatlerinin dağılımına göre hesaplanmış soru sayısı üzerinden yapılır ve 100 puan üzerinden değerlendirilir. Dönem sonu başarı notu: Dönem 1, 2, 3’te ders kurul sonu sınav notlarının aritmetik ortalamasının %60’ı, ders kurulları final/bütünleme sınav notunun %35’i ve koridor derslerinin (mesleksel beceri uygulamaları, tıpta insan bilimleri, alan çalışmaları gibi) ağırlıkları oranında etki ettikleri %5’i hesaplanarak oluşturulur. Dönem sonu ders blokları final/bütünleme sınavın notunun en az 50 ve dönem sonu başarı notunun en az 60 olması gerekir. Seçmeli ders ve ortak zorunlu ders başarı notu: Ara sınav notunun %40’ı ve yıl sonu final/bütünleme sınav notunun %60’ı alınarak hesaplanır. Dönem sonu final/bütünleme sınav notunun en az 50 ve ders başarı notunun en az 60 olması gerekir. Genel ağırlıklı not ortalaması (GNO): Öğrencinin almış olduğu tüm derslerin kredilerine göre ağırlıklandırılmış not ortalamasıdır. Staj blok sonu başarı notu: Staj bloğu içerisinde yapılan sınavların her birinin etki oranları, o blokta yer alan öğrenme hedeflerinin sayısı ve yoğunluğu ile teorik ve uygulama dağılımına göre farklılık gösterir. Dönem Koordinatörü tarafından düzenlenir ve Eğitim Kurulu tarafından onaylanır. O staj bloğundan başarılı olması için Staj Blok Sonu Başarı Notunun en az 60 olması gerekir. İntörn staj yeterliliği: Dönem 6 programı içerisinde yer alan her bir stajdaki uygulama ve etkinliklerde gösterilen performans, başarılı/başarısız şeklinde değerlendirilir. Dönem 1, 2, 3’te dönem içi ders kurulları başarı notu 80 ve üzerinde olanlar, dönem sonu ders kurulları final sınavına girmekten muaf sayılırlar. Dönem içi ders kurulları başarı notu, dönem sonu ders kurulları final sınavı yerine geçer.
360 AKTS'lik 6 yıllık tıp eğitimi programını başarı ile tamamlamış olması gerekmektedir.
Tam Zamanlı
E-Öğrenme
Tam Zamanlı
Dekan: Prof Dr Esra Özer, Adres: İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı, Aydoğdu, 1267/1. Sk. No:4, 35400 Buca/İzmir Tel: 850 822 49 88 E-posta: esra.ozer@tinaztepe.edu.tr AKTS/DS Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi Emine Özçınar, Adres: İzmir Tınaztepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Histoloji ve Embriyoloji Anabilim Dalı, Aydoğdu, 1267/1. Sk. No:4, 35400 Buca/İzmir Tel: 850 822 49 88 E-posta: emine.ozcinar@tinaztepe.edu.tr
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Kampüsü içinde 17 adet 50-100 öğrenci kapasiteli donanımlı derslikler, 250-300 kişilik Amfi Konferans Salonu, 150 m2 Mesleksel Beceriler Uygulama Laboratuarı, 250 m2 Anatomi uygulama salonu, 3 adet multidisipliner eğitim laboratuarı, Kaynak kullanım merkezi, öğrenciler için yeterli sosyal tesis ve alanlar mevcuttur.
1 | İnsan vücudunun normal yapı ve işlevlerini, yaşam döngüsünü bilir. |
2 | Hastalıkların nedenlerini, vücut yapı ve işlevlerindeki bozuklukları ve yol açtığı bulguları ve sonuçları açıklar. |
3 | Tıbbi öykü (anamnez) alma, fiziksel ve ruhsal muayene yapma, gerekli tetkikleri isteme ve klinik akıl yürütme becerilerini kullanarak tanı koyar. |
4 | Tedaviyi düzenleme, takip etme, akılcı ilaç uygulaması, rehabilitasyon, raporlama ve hastalık yönetim planlamasını yapar. |
5 | İyi hekimlik uygulamaları gerçekleştirir ve toplumda rol model olur. |
6 | Bilimsel yaklaşımı uygular, klinik süreçlerde kanıta dayalı uygulama yapar. |
7 | Mesleki gelişimini sürekli öğrenme yoluyla yaşam boyu devam ettirir. |
8 | Bilimsel çalışma planlama ve elde edilen bulguları değerlendirerek mesleki yetkinlikleri için kullanmayı gerçekleştirir. |
9 | Bilimsel veri ve kaynaklara ulaşmayı bilir, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eder, uygular. |
10 | Mesleki uygulamalarda etik davranır. |
11 | İnsancıllık, empati, dürüstlük, saygı, merhamet gibi profesyonel davranışları benimser ve mesleki uygulamalarında gösterir. |
12 | Hastaya biyopsikososyal ve kültürel açıdan bütüncül olarak yaklaşır, iyi hekimlik uygulamaları bağlamında ve ayrım yapmadan sağlık hizmeti sunar. |
13 | Toplumsal ve küresel sağlık problemlerini bilir ve insanın ruhsal durumunu anlayabilir, sağlığın geliştirilmesi için çözüm üretir. |
14 | Hasta ve hekim haklarını bilir ve mevcut yasalara uygun olarak uygular |
15 | Hasta ve hasta yakınları ile iletişim becerilerini kullanarak etkili iletişim kurar. |
16 | Sağlık çalışanları ile doğru iletişim tekniklerini kullanarak işbirliği yapar. |
17 | Özel ve duygusal durumları (kötü haber verme, ajite hasta yakınları vb.) yönetmeyi bilir. |
18 | Toplumun sağlığını geliştirici doğru bilgileri uygun kanalları kullanarak aktarır. |
19 | Sağlık bakımı sunumunda meslektaşları ve sağlık çalışanları ile etkin işbirliği yapar. |
20 | Sağlık bakımı sunumunda ekip içindeki sorumluluklarını bilir ve yerine getirir. |
21 | Sağlığın geliştirilmesi için sağlık kurumları, kuruluşları ve ilgili sektörlerle işbirliği kurar ve geliştirir. |
22 | Sağlık örgütlenmesini, politikalarını, sistemini, işleyişini ve güncel mevzuatı bilir, topluma olası etkilerini değerlendirebilir ve bu değerlendirmeleri sağlığın geliştirilmesi için kullanır. |
23 | Sağlığı koruma ve geliştirmede liderlik üstlenir |
24 | Sağlık sistemlerinin geliştirilmesi ve organize edilmesine liderlik eder. |
25 | Sağlık çalışanları ve ekibine rol model olur. |
26 | Sağlık bakımı ve kalitesinin arttırılması için kaynakların akılcı olarak yönetilmesi, süreçlerin planlanması ve sonuçların değerlendirilmesini yönetir. |
27 | Toplum sağlığını koruma ve geliştirmeye yönelik bilgilendirme, önlem alma, eğitim ve danışmanlık uygulamaları yapar. |
28 | Sağlık hizmeti sunduğu birimi/ kliniği bilimsel, akılcı ve adil olarak yönetir. |
29 | Sağlık politikalarının oluşturulması ve geliştirilmesi içinde hekimin rolünü bilir ve yönetimsel sorumluluklarını yerine getirir. |
30 | Toplumun sağlık düzeyini, ihtiyaçlarını bilir, problemlerini tanımlar, çözümler üretir ve mesleki uygulamalarına yansıtır. |
31 | Sağlık hizmeti sunumunda toplum ve hasta yararını ön planda tutar ve savunur. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ATA101 | TÜRKÇE | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
FTPMS-I | TÜRKÇE | Mesleki Seçmeli Ders-I | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
İNG101 | İNGİLİZCE | İngilizce-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
OSD-I | TÜRKÇE | Üniversite Ortak Seçmeli Ders-I | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
TIP110 | TÜRKÇE | İnsan Vücudunun Normal Yapı ve Fonksiyonları - I | 20 | - | 8 | 40 | ||
TUR101 | TÜRKÇE | Türk Dili I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 30 | 0 | 8 | 50 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ATA102 | TÜRKÇE | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
İNG102 | TÜRKÇE | İngilizce-II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
OSD-II | TÜRKÇE | Üniversite Ortak Seçmeli Ders-II | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
TUR102 | TÜRKÇE | Türk Dili II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | 10 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP210 | TÜRKÇE | İnsan Vücudunun Normal Yapı ve Fonksiyonları-II | 32 | - | 8 | 52 | ||
TIP211 | TÜRKÇE | Mesleki İngilizce-I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
Toplam | 34 | 2 | 8 | 56 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP212 | TÜRKÇE | Mesleki İngilizce-II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | |
Toplam | 2 | 2 | 0 | 4 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP310 | TÜRKÇE | İnsan Vücudunun Patolojik Yapı ve Fonksiyonları | 36 | - | 8 | 60 | ||
Toplam | 36 | 0 | 8 | 60 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP410 | TÜRKÇE | Çocuk Sağlığı, Hastalıkları ve Cerrahisi | Zorunlu | 6 | 14 | - | 13 | |
TIP411 | TÜRKÇE | İç Hastalıkları ve Enfeksiyon | Zorunlu | 6 | 14 | - | 13 | |
TIP412 | TÜRKÇE | Genel Cerrahi ve Acil Tıp | Zorunlu | 6 | 14 | - | 13 | |
TIP413 | TÜRKÇE | Ürogenital Blok Stajı | Zorunlu | 6 | 14 | - | 13 | |
TIP414 | TÜRKÇE | Radyoloji ve Nükleer Tıp | Zorunlu | 3 | 4 | - | 6 | |
TIP415 | TÜRKÇE | Klinik Tıbbın Temelleri | Zorunlu | 1 | 1 | - | 1 | |
TIPSSU-I | TÜRKÇE | Seçmeli Staj-I | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
Toplam | 29 | 62 | 0 | 60 | ||||
9. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP510 | TÜRKÇE | Kulak Burun Boğaz Hastalıkları | Zorunlu | 2 | 4 | - | 4 | |
TIP511 | TÜRKÇE | Ortopedi ve Travmatoloji | Zorunlu | 2 | 4 | - | 4 | |
TIP512 | TÜRKÇE | Nöroloji ve Beyin ve Sinir Cerrahisi | Zorunlu | 2 | 4 | - | 6 | |
TIP513 | TÜRKÇE | Kardiyoloji ve Kalp Damar Cerrahisi | Zorunlu | 2 | 4 | - | 6 | |
TIP514 | TÜRKÇE | Adli Tıp | Zorunlu | 2 | 4 | - | 6 | |
TIP515 | TÜRKÇE | Toplum Sağlığı Hekimliği | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | |
TIP516 | TÜRKÇE | Göz Hastalıkları | Zorunlu | 2 | 3 | - | 3 | |
TIP519 | TÜRKÇE | Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi | Zorunlu | 2 | 6 | - | 7 | |
TIP520 | TÜRKÇE | Dermatoloji | Zorunlu | 2 | 4 | - | 3 | |
TIP521 | TÜRKÇE | Anesteziyoloji ve Reaniminasyon | Zorunlu | 2 | 4 | - | 4 | |
TIP522 | TÜRKÇE | Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon | Zorunlu | 2 | 4 | - | 4 | |
TIP523 | TÜRKÇE | Ruh Sağlığı ve Hastalıkları, Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı | Zorunlu | 2 | 6 | - | 7 | |
TIP524 | TÜRKÇE | Plastik ve Rekonstruktif Cerrahi | Zorunlu | 1 | 1 | - | 2 | |
TIPSSU-II | TÜRKÇE | Seçmeli Staj Uygulaması-II | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
Toplam | 25 | 51 | 0 | 60 | ||||
11. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP610 | TÜRKÇE | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Zorunlu | - | - | - | 10 | |
TIP611 | TÜRKÇE | İç Hastalıkları | Zorunlu | - | - | - | 10 | |
TIP612 | TÜRKÇE | Halk Sağlığı | Zorunlu | - | - | - | 10 | |
TIP613 | TÜRKÇE | Genel Cerrahi | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
TIP614 | TÜRKÇE | Kadın Hastalıkları ve Doğum | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
TIP615 | TÜRKÇE | Ruh Sağlığı ve Hastalıkları | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
TIP616 | TÜRKÇE | Acil Tıp | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
TIPSSU-III | TÜRKÇE | Seçmeli Staj Uygulaması-III | Seçmeli | - | - | - | - | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 50 | ||||
FTPMS-I - Mesleki Seçmeli Ders-I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP151 | TÜRKÇE | Bilim Felsefesi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD-I - Üniversite Ortak Seçmeli Ders-I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
OSD010 | TÜRKÇE | Sinema ve Tıp | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD011 | TÜRKÇE | Sağlıkta Nanoteknoloji Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD012 | TÜRKÇE | Bilim Tarihi ve Felsefesi Tartışmaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD013 | TÜRKÇE | Etkin ve Kurumsal İletişim | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD015 | TÜRKÇE | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD016 | TÜRKÇE | Yapay Zekaya Giriş (PC şartı vardır) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD017 | TÜRKÇE | Sağlık Sosyolojisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD020 | TÜRKÇE | Liderlik | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD030 | TÜRKÇE | Girişimcilik | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD050 | TÜRKÇE | Spor ve Beslenme | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD060 | TÜRKÇE | Sağlık İşletmeciliği | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD070 | TÜRKÇE | Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD090 | TÜRKÇE | Sağlık Psikolojisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD110 | TÜRKÇE | Fotoğraf Yorum ve Eleştirisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD120 | TÜRKÇE | Müzik Kültürü-I: Klasik Batı Müziği | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD130 | TÜRKÇE | Müzik Kültürü-II: Popüler Müzikler | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD190 | TÜRKÇE | Yapay Zeka ve Tıpta Güncel Teknolojiler | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD210 | TÜRKÇE | Güzel Konuşma ve İletişim | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD230 | TÜRKÇE | Sağlıklı Yaşamda Yoga | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD240 | TÜRKÇE | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD280 | TÜRKÇE | İşaret Dili | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD310 | TÜRKÇE | İlk Yardım | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD320 | TÜRKÇE | Beden Eğitimi ve Vücut Geliştirme | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD330 | TÜRKÇE | Psikodrama | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD340 | TÜRKÇE | Kariyer Planlama | Seçmeli | 1 | - | - | 2 | |
OSD350 | TÜRKÇE | Gönüllülük Çalışmaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD360 | TÜRKÇE | İnsan Hakları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD370 | TÜRKÇE | Teknoloji Bağımlılığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD380 | TÜRKÇE | Bilişim Teknolojileri-I | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD390 | TÜRKÇE | Bilişim Teknolojileri-II | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD410 | TÜRKÇE | İzmir Tarihi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD420 | TÜRKÇE | Sayısal Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD430 | TÜRKÇE | Sosyal Medya | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD440 | TÜRKÇE | Web Sitesi Tasarımı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD450 | TÜRKÇE | Grafik ve Canlandırma | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD460 | TÜRKÇE | Uygarlık Tarihi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD470 | TÜRKÇE | Afet Yönetimi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD480 | TÜRKÇE | Çocuk Hakları ve Aile Eğitimi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD490 | TÜRKÇE | Uzaktan Eğitim Teknolojileri | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
TIP110 - İnsan Vücudunun Normal Yapı ve Fonksiyonları - I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
OSD-II - Üniversite Ortak Seçmeli Ders-II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
OSD010 | TÜRKÇE | Sinema ve Tıp | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD011 | TÜRKÇE | Sağlıkta Nanoteknoloji Uygulamaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD012 | TÜRKÇE | Bilim Tarihi ve Felsefesi Tartışmaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD013 | TÜRKÇE | Etkin ve Kurumsal İletişim | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD015 | TÜRKÇE | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD016 | TÜRKÇE | Yapay Zekaya Giriş (PC şartı vardır) | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD017 | TÜRKÇE | Sağlık Sosyolojisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD020 | TÜRKÇE | Liderlik | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD030 | TÜRKÇE | Girişimcilik | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD050 | TÜRKÇE | Spor ve Beslenme | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD060 | TÜRKÇE | Sağlık İşletmeciliği | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD070 | TÜRKÇE | Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD090 | TÜRKÇE | Sağlık Psikolojisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD110 | TÜRKÇE | Fotoğraf Yorum ve Eleştirisi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD120 | TÜRKÇE | Müzik Kültürü-I: Klasik Batı Müziği | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD130 | TÜRKÇE | Müzik Kültürü-II: Popüler Müzikler | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD190 | TÜRKÇE | Yapay Zeka ve Tıpta Güncel Teknolojiler | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD210 | TÜRKÇE | Güzel Konuşma ve İletişim | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD230 | TÜRKÇE | Sağlıklı Yaşamda Yoga | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD240 | TÜRKÇE | Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD280 | TÜRKÇE | İşaret Dili | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD310 | TÜRKÇE | İlk Yardım | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD320 | TÜRKÇE | Beden Eğitimi ve Vücut Geliştirme | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD330 | TÜRKÇE | Psikodrama | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD340 | TÜRKÇE | Kariyer Planlama | Seçmeli | 1 | - | - | 2 | |
OSD350 | TÜRKÇE | Gönüllülük Çalışmaları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD360 | TÜRKÇE | İnsan Hakları | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD370 | TÜRKÇE | Teknoloji Bağımlılığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD380 | TÜRKÇE | Bilişim Teknolojileri-I | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD390 | TÜRKÇE | Bilişim Teknolojileri-II | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD410 | TÜRKÇE | İzmir Tarihi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD420 | TÜRKÇE | Sayısal Medya Okuryazarlığı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD430 | TÜRKÇE | Sosyal Medya | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD440 | TÜRKÇE | Web Sitesi Tasarımı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD450 | TÜRKÇE | Grafik ve Canlandırma | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD460 | TÜRKÇE | Uygarlık Tarihi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD470 | TÜRKÇE | Afet Yönetimi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD480 | TÜRKÇE | Çocuk Hakları ve Aile Eğitimi | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
OSD490 | TÜRKÇE | Uzaktan Eğitim Teknolojileri | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
TIP210 - İnsan Vücudunun Normal Yapı ve Fonksiyonları-II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP310 - İnsan Vücudunun Patolojik Yapı ve Fonksiyonları | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIPSSU-I - Seçmeli Staj-I | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP451 | TÜRKÇE | Klinik Fizyoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP452 | TÜRKÇE | Klinik Embriyoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP453 | TÜRKÇE | Klinik Mikrobiyoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP454 | TÜRKÇE | Girişimsel Radyoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP455 | TÜRKÇE | Radyasyon Onkolojisi | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP456 | TÜRKÇE | Klinik Biyokimya | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP457 | TÜRKÇE | Genetik Uygulamaları | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIP458 | TÜRKÇE | Tıbbi Biyoloji Uygulamaları | Seçmeli | 1 | 1 | - | 1 | |
TIPSSU-II - Seçmeli Staj Uygulaması-II | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
TIP551 | TÜRKÇE | Klinik Farmakoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP552 | TÜRKÇE | Uygulamalı Enfeksiyon Hastalıkları | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP553 | TÜRKÇE | Uygulamalı Nükleer Tıp | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP554 | TÜRKÇE | Uygulamalı Radyoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP555 | TÜRKÇE | Uygulamalı Patoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP556 | TÜRKÇE | Klinik Onkoloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 | |
TIP557 | TÜRKÇE | Gastroenteroloji | Seçmeli | 1 | 1 | - | 2 |