GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
STR553 Sağlık Turizminde Pazarlama SEÇMELİ DERS GRUBU 1 1 6.00

Yüksek Lisans





1 Sağlık turizmi hizmetlerini tanımlayabilme ve hizmet kalitesini artırma yöntemlerini açıklayabilme.
2 Fiyatlandırma stratejilerini geliştirebilme ve maliyet analizi yapabilme.
3 Sağlık turizmi hizmet sunum yerlerini ve destinasyon yönetimini analiz edebilme.
4 Pazarlama iletişimi ve reklam stratejilerini uygulayabilme
5 Dijital pazarlama araçlarını ve stratejilerini kullanarak sağlık turizmi pazarlaması yapabilme.
6 Uluslararası pazarlama ve rekabet stratejilerini kavrayabilme ve uygulayabilme.

BİRİNCİ ÖĞRETİM



[Yok]



Hafta Konular (Teorik) Uygulama Laboratuvar
1 Giriş
2 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si ( Product)
3 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si Price (Fiyat)
4 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si Place (Yer)
5 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si Promotion (Tutundurma)
6 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si People (İnsanlar)
7 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si Process (Süreç)
8 Sağlık Turizmi Pazarlamasının 7P'si Physical Evidence (Fiziksel Kanıtlar)
9 Araştırma Projesi
10 Dijital Pazarlama Stratejileri
11 Marka Yönetimi ve İmaj Oluşturma
12 Uluslararası Pazarlama ve Rekabet Stratejileri
13 İnovasyon ve Pazarlama
14 Vaka Çalışmaları ve Uygulama Örnekleri
15 Proje Sunumları ve Geri Bildirim

Kozak, H. ( 2019). Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık, Ankara



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Derse Katılım 1 50
Ev Ödevi 1 50
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Sunma 1 50
Proje Sunma 1 50
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 1 40 40
Proje Hazırlama 1 24 24
Proje Sunma 1 40 40
Bireysel Çalışma 1 20 20
Ev Ödevi 1 20 20
Toplam İş Yükü (saat) 144

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
ÖÇ 6
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek