Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
bilimin sağlık uygulamalrındaki yeri ve sağlıkta bilimselleşmenin ortak dil kullanımı |
2 |
Bilim ve bilgi,ye erişim teknikleri ile ilgili kavramları anlayabilme |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Uygulama |
Laboratuvar |
1 |
tanışma-dersin amacı tanıtımı
|
|
|
2 |
giriş bilim tarihi tıp tarihi
|
|
|
3 |
bilimin sağlık uygulamalrındaki yeri ve sağlıkta bilimselleşmenin ortak dil kullanımı
|
|
|
4 |
temel kavramlar bilgi toplumu bilgi okuryazarlığı bilgiye erişim bilişim teknikleri
|
|
|
5 |
ülkemizde ve dünyada sağlık bilimleri bilgi merkezleri çalışmaları
|
|
|
6 |
sağlıkta bilişim,sağlık iletişimi kanıta dayalı tıp
|
|
|
7 |
sağlık biliminin gelişmesinin tarihçesi ve günümüz uygulamaları
|
|
|
8 |
Ara sınav
|
|
|
9 |
tıp ve sağlık bilimleri kütüphaneciliği-kütüphaneleri
|
|
|
10 |
bilimsel sağlık makalesi özellikleri künye okuma pubmed atıf tarama index bilgileri
|
|
|
11 |
Sağlık bilimlerinde etik uygulamaları ve etik sorunlar
|
|
|
12 |
internet online kaynaklar veritabanları türkiye ve dünyada uygulamaları
|
|
|
13 |
Etkili sunum teknikleri
|
|
|
14 |
Etkili sunum teknikleri |
|
|
15 |
etkili sunum teknikleri genel değerlendirmeler soru cevaplar
|
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
80 |
Toplam
|
80
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
|
14 |
4 |
56 |
|
1 |
1 |
1 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
57
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
ÖÇ 1 |
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek